Small Group Trainingen

Elke Small Group Training wordt op maat gemaakt. Dit houdt in dat iedere training zijn concept behoudt, maar inhoudelijk geen enkele training hetzelfde is. Op deze manier waarborgen we de differentiatie binnen de trainingen en blijf je gemotiveerd door varia oefeningen. Omdat elke sporter zich bevindt op zijn of haar eigen niveau passen we deze lessen per persoon aan waar nodig zodat eenieder uitgedaagd blijft en op een verantwoorde manier traint.
Door het samen trainen en de support van medesporters heeft The Fitness Studio een gezellige en fijne community gecreëerd, waarin jij je snel thuis zult voelen!

TFS Power

Deze training staat in het teken van kracht, spieropbouw en weightlifting. De trainingen zijn geperiodiseerd, wat betekent dat er in elke training een structuur en opbouw zit. Gedurende een periode van 4-8 weken train je naar een gezamenlijk doel of om jouw PR (personal record) te verbeteren. De trainers besteden veel aandacht aan het optimaliseren van jouw techniek en uitvoering.

TFS Strength & Conditioning

Deze training is gebaseerd op kracht en uithoudingsvermogen. Er worden kracht oefeningen gecombineerd met cardio elementen.
Dit kan bijvoorbeeld op tijd (EMOM), aantal herhalingen (AMRAP), intensieve workoutformat (TABATA) etc.

TFS Athletics

Een HIIT (High Intensity Interval Training) welke gebaseerd is op uithoudingsvermogen. Je levert hier een intensieve inspanning door middel van een interval van 30 minuten. Er zijn veel variaties en combinaties van cardio en krachtelementen, wat dit een leuke en uitdagende training maakt.

TFS Outdoor

Bij TFS Outdoor is een Strenght & Conditioning training in de buitenlucht. De trainers nemen losse attributen mee naar buiten, waarbij kracht en cardio elkaar afwisselen.

TFS Boks & Fitness

Bij deze conditionele training wordt er gebruik gemaakt van de boks- en stootzakken. Hierbij worden slag en stoot technieken afgewisseld met fitness oefeningen.

TFS Zaktraining

Een conditionele les op de zak gegeven door professionele kickboksers. Zaktraining is een training waarbij techniek en conditie gecombineerd worden. Trappen en stoten tegen de bokszakken staan centraal in deze les. De trainer let hierbij op jouw techniek, waardoor jij op een verantwoorde manier leert boksen. Het is een uitstekende training om je conditie te verbeteren/op peil te houden.

TFS Basics

Dit is een Small Group Training speciaal voor beginners en voor leden die hun techniek willen optimaliseren. De focus ligt binnen deze Small Group op het uitvoeren van de juiste houding en het aanleren van nieuwe technieken. Daarnaast wordt er gewerkt aan het verantwoord opbouwen van jouw conditie.

Kids Boks

Onder leiding van Cedrick Copra zullen de kinderen verantwoord kennis maken met trainen op de zak, werken aan combinaties en uithoudingsvermogen. Dit afgewisseld met bodyweight fitness oefeningen. Kortom een leuke, uitdagende les voor jouw kind(eren)!

Kids Boks Fitness: elke woensdag van 17:00 uur tot 18:00 uur, vanaf 6 jaar. De kosten bedragen €7,50 per les.

Om 17:00 uur is er een TFS Strength & Conditioning (exclusief voor leden van The Fitness Studio). Zo kun je als ouders tegelijkertijd ook lekker trainen!

Kids Boks

Power Yoga

Dit is een krachtige vorm van Yoga en is gebaseerd op Ashtanga Yoga. Het kenmerkt zich door een dynamische flow van bewegingen met soepele overgangen van staande, zittende en liggende houdingen met een hoge intensiteit, concentratie, focus en ademtechniek. Power Yoga richt zich meer op de spieren, het verlengen hiervan en het versterken hiervan.

Yoga Flow

Bij deze vorm van yoga gaat het om je eigen lichaam voelen, de aandacht richten op jezelf en je gedachtestroom tot rust brengen. Omdat de aandacht uitgaat naar de vloeiende bewegingen, stopt het denken bijna automatisch en kom je meer in het moment. Je raakt als het ware in een flow waarbij je volledig opgaat in de bewegingen en alles om je heen even vergeet. Door diep te blijven ademen kun je spanningen in je lichaam weg laten vloeien.

Yin Yoga

Hierbij wordt de aandacht veel meer gericht op het bindweefsel. Wanneer we lichamelijke klachten hebben of ouder worden kan dit bindweefsel stugger worden, uitdrogen waardoor het minder flexibel en soepel is. Yin Yoga is een vorm waarbij iedere houding 2-4 minuten aangehouden wordt, zodat het bindweefsel langzaam wordt opgerekt en beter gehydrateerd wordt. Tevens ontspannen de spieren hiervan.

Instagram

Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!Plan een gratis proefles in!